۱۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۱۲

روایت اتفاقات ساکنان خمیری "برکه دوستی" برای بچه‌ها

روایت اتفاقات ساکنان خمیری "برکه دوستی" برای بچه‌ها

انیمیشن "برکه دوستی" که با تکنیک خمیری اتفاقات پیرامون زندگی ساکنان یک برکه را روایت می‌کند، این هفته از شبکه پویا پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، انیمیشن خمیری "برکه دوستی" به کارگردانی مهدی خرمیان و تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا در دو سری 13 قسمتی و 26 قسمتی به مدت زمان 10 دقیقه‌ای تولید شده است.

داستان این انیمیشن درباره زندگی قورباغه، زنبور، پشه و حلزونی است كه در بركه‌ای زیبا زندگی می‌كنند. در هر قسمت مشكلی برای ساكنان این بركه پیش می‌آید كه دوستان با كمك یكدیگر موفق به حل آن می‌شوند.

مهدی خرمیان کارگردان "برکه دوستی" در كنار انیماتورهایی چون علیمراد، رازانی، كریمی، مرادی‌زاده و... این انیمیشن را در تكنیك خمیری، مومی تولید کرده‌ است.

"سامی و دوستان"، "افسانه شكستن"، "حكایت‌های كمال"، "درباره ملوچ"، "شب‌های بمباران"، "قصه‌های مثنوی"، "ماجراهای بهادر"، "نرمو" از جمله دیگر آثار خرمیان است که با اقتباس از قصه‌های ایرانی و در تكنیك خمیری مومی ساخته شده است.

"بركه دوستی" به دلیل تكنیك ویژه و هنری خود موفق به كسب دیپلم افتخار از جشنواره هیروشیمای ژاپن شده است كه از جشنواره‌های مطرح جهان به حساب می‌آید.

این انیمیشن از سه‌شنبه 21 آبان ساعت 15:40 از شبکه پویا روی آنتن می‌رود.

کد خبر 2172145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha